یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

آرشیو تیر ماه 1399

همه چي از همه جا

تشخيص تركيدگي لوله

۴ بازديد

تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه و نشت لوله به صورت عمده در ايران با دستگاه هاي قديمي يا با گزاشتن يك لوله يا ليوان بر روي زمين انجام مي گرفت و درصد سعي و خطا در اين روش بسيار زياد بوده و خسارات بسياري را به همراه داشت .

لوله باز كني با توجه به حقوق مشتري و خط مشي مديران خود دستگاه هاي ويژه اي را از كشورهاي مختلف از جمله آمريكا و ژاپن خريداري و پس از آموزش در اختيار پرسنل خود قرار داد .

با اين دستگاه تشخيص تركيدگي لوله بسيار دقيق انجام مي شود و درصدخطا بسيار پايين است و جاي نگراني براي شما مشتري گرامي باقي نخواهد ماند . چراكه اين دستگاه قادر است عمق و ميزان تركيدگي را نيز مشخص كند .

روش تشخيص تركيدگي لوله بادستگاه بدين صورت است كه اين دستگاه ها با دريافت امواج صوتي كه از خروج آب از لوله ايجاد مي شود جاي دقيق نشت و تركيدگي لوله را پيدا كرده و كار براي متخصصين راحت تر مي شود .

به طور كلي تشخيص تركيدگي لوله بادستگاه بسيار آسانتر از روشهاي معمول است اما بسياري از شركتها بدليل قيمت بالاي اين دستگاه ها از تهيه آن خودداري مي كنند و با آزمون و خطا خسارات بسياري را براي مشتري رقم مي زنند .

چه زماني لازم است جهت تشخيص تركيدگي لوله اقدام كنيم ؟

  • مبلغ قبض آب بيش از حد نرمال باشد
  • در شب و زمان سكوت صداي آب به گوش برسد
  • بر روي ديوار لك و نم زدگي ديده شود
  • با افت فشار آب روبرو شويم
  • از سقف و ديوار آب چكه كند
  • بوي نم و رطوبت از يك قسمت خانه استشمام شود

تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه نشت ياب چطور انجام مي شود ؟

بهترين امتياز دستگاه تشخيص تركيدگي لوله ، شناسايي دقيق محل تركيدگي لوله بدون نياز به تخريب و كندن نقطه ي مورد احتمال در كمترين زمان ممكن است كه درحقيقت اين روش بسيار مفيد يعني تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه در واقع با توجه به هزينه سنگين بررسي و بازسازي محل تركيدگي لوله، صرفه جويي اقتصادي كاملا مناسبي است. دستگاه تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه درحقيقت بر اساس امواج كار ميكند. دستگاه تشخيص تركيدگي لوله يا نشت ياب به كمك گيرنده اي  قوي و فوق حساسي كه دارد حتي كوچك ترين امواجي بر اثر تركيدگي لوله و يا نشت لوله ايجاد شده را دريافت كرده و شناسايي ميكند آن هم بدون نياز به تخريب و بررسي مستقيم تركيدگي لوله ها را شناسايي ميكند.

قيمت تشخيص تركيدگي لوله

قيمت تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه در خدمات فني تهران بر اساس نرخ اتحاديه مي باشد و با توجه به نوع دستگاه متغير است، معمولا قيمت اين دستگاه ها به دليل وارداتي بودن آنها بسيار بالا بوده و شركتهاي خدمات فني هزينه هاي زيادي براي تشخيص با دستگاه از مشتري دريافت مي كنند اما خدمات فني تهران با هزينه اي كمتر از نرخ اتحاديه اقدام به تشخيص محل تركيدگي لوله مي كند.

 

http://asmatashkhis.com

يخساز صنعتي - پولكي، حبه اي، پودري، قالبي

۸ بازديد

يخساز صنعتي دستگاهي است كه در كارخانجات صنعتي ، رستوران ها ، آشپزخانه ، تالارها و كلا مكان هايي كه از يخ بصورت وسيع استفاده مي شود بمنظور ساختن يخ هاي قالبي ، پودري ، پولكي و حبه اي در حجم زياد مود استفاده قرار مي گيرد.

مزاياي دستگاه يخساز صنعتي

بشر از دير باز براي حفظ مواد غذايي از چشمه ها ، چاه ها و غارهاي زير زميني استفاده مي كرده است و آب انبارها براي نگهداري آب يخ در تابستان ها و فواصل گرم استفاده مي نموده است و به چنين مكان هايي يخچال يا يخدان مي گفتند.

از يخ در موارد مختلفي استفاده مي شود كه از قديم براي خنك نگه داشتن مبتلايان به تب زرد گرفته تا مصارف غذايي همچون سرد كردن آب و نوشيدني در فواصل گرم و نگه داري مواد غذايي جهت جلوگيري از خرابي و فاسد شدن و ...

با پيشرفت تكنولوژي و به وجود آمدن انواع يخچال هاي نفتي و برقي و گازي ، بشر كم كم به سمت مدرنيته شدن حركت كرده است و دستگاه هاي و ماشين هاي جديدي جهت خنك كردن و خنك نگه داشتن بعضا طراحي و توليد شد كه يكي از اين دستگاه ها ، دستگاه يخساز (دستگاه يخ ساز) است.

در همين راستا شركت ناب بر آن شد تا با استفاده از تكنولوژي روز دنيا اقدام به توليد انواع دستگاه يخساز نمايد كه ضمن داشتن استانداردهاي روز ايران داراي استاندارد هاي روز دنيا نيز مي باشد. قيمت دستگاه يخساز ناب زيست نيز به لحاظ صرفه اقتصادي مناسب است.

استفاده از دستگاه يخساز به چند دليل براي مشاغل مختلفي مقرون به صرفه است كه از جمله دلايل مصرف دستگاه يخساز مي توان به موارد زير اشاره كرد:

1.    باعث كاهش مصرف انرژي مي گردد.
2.    باعث منظم شدن محيط كار مي گردد.
3.    باعث بهداشتي شدن محيط كار مي گردد.
4.    جلوه ايي ويژه به رستوران و جايي كه از اين دستگاه يخساز استفاده مي كنيد، مي دهد.
5.    باعث افزايش راندمان كاري و افزايش ظرفيت مي گردد.

دستگاه يخساز صنعتي انواع مختلفي دارد كه بر اساس مختلفي اين يخسازها دسته بندي مي شوند و در زير لازم مي دانيم توضيح مختصري در مورد انواع يخساز ارائه كنيم.

درحال حاضر در دنيا چهار نوع يخساز صنعتي توليد مي گردند كه عبارتند از :

1.    يخساز قالبي
2.    دستگاه يخساز پولكي
3.    يخساز حبه ايي
4.    دستگاه يخساز پودري

دستگاه يخساز قالبي

دستگاه يخساز قالبي در واقع به عنوان يك دستگاه يخساز صنعتي مورد استفاده قرار مي گيرد و يخ را در قالب هاي بزرگ توليد مي كند كه در سردخانه ها و بقيه جاهاي صنعتي مورد استفاده قرار مي گيرد.

از اين يخساز به صورت جداگانه در محل هايي مانند رستوران استفاده نمي شود ولي كارخانجات يخسازي بزرگ اقدام به خريد اين دستگاه يخساز صنعتي مي كنند كه بقيه جاها مانند رستوران و قصابي و غيره از اين كارخانجات يخساز اقدام به خريد يخ مورد نيازشان به صورت قالب مي كنند.
دستگاه يخساز قالبي يا همان دستگاه يخساز صنعتي داراي ابعادي بزرگ و نياز به محيطي بزرگ براي نصب دارد .

دستگاه يخساز پولكي

دومين دستگاه يخساز ، دستگاه يخساز پولكي است كه در واقع يخ را به صورت پولك توليد مي كند و از اين حيث داراي مقبوليت بالايي در بين مصرف كنندگان يخ از جمله ماهي فروش ها مي باشد كه جهت سرد نگاه داشتن ماهي نياز به يك نوع يخ دارند كه در ضمن اينكه تمام قسمت هاي ماهي را پوشش دهد و در ضمن سريع آب نشود كه از نوع دستگاه يخساز يعني دستگاه يخساز پولكي استفاده مي كنند.

دستگاه يخساز حبه ايي

سومين دستگاه يخساز صنعتي ، دستگاه يخساز حبه ايي است كه يكي از پر مصرف ترين يخساز ها مي باشد.

اين يخساز يخ هاي در قالب هاي مختلف توليد مي كند و شركت ناب اقدام به توليد اين نوع يخساز نموده است و خود دستگاه يخساز حبه ايي بر اساس ظرفيت توليد يخ در طول 24 ساعت جدا مي شوند و در ظرفيت هاي مختلفي اين دستگاه يخساز توليد مي شود تا مشتريان كه عمده مشتريان دستگاه يخساز حبه ايي رستوران ها و قصابي ها و آبميوه فروشي ها و سوپر ماركت ها مي باشند بر اساس ظرفيت كارشان يخساز حبه ايي مورد نظرشان را سفارش دهند.
قالب هاي يخ دستگاه يخ ساز حبه ايي بر اساس توليد كننده دستگاه يخ ساز حبه ايي متفاوت است .

دستگاه يخ ساز پودري

چهارمين دستگاه يخ ساز صنعتي، دستگاه يخساز پودري است كه براي سرد كردن سريع نوشيدني استفاده مي شود و اكثرا در آبميوه فروشي ها و جاهايي كه نياز به سرد كردن سريع آبميوه است مورد استفاده قرار مي گيرد.

دستگاه يخساز پودري توليد يخ پودري مي نمايد كه به صورت برف مي باشد و از اين لحاظ در فصول گرم بسيار مورد استقبال است.

علاوه بر دسته بندي يخساز ها به صورت يخي كه مي سازند به نحوي ديگر هم مي توان يخساز ها را نام برد و آن محلي است كه يخساز مورد استفاده قرار مي گيرد كه دليل اين اتفاق به دليل توليد يخساز بر مي گردد كه در ابتدا مثلا هر نوع يخساز را براي جاهاي مخصوصي طراحي و توليد مي كرده اند.

1.    دستگاه يخساز رستوراني
2.    دستگاه يخساز قصابي
3.    دستگاه يخساز خانگي
4.    دستگاه يخساز صنعتي

همانطور كه ملاحظه كرديد به اين عناوين نيز دستگاه يخساز را ياد مي كنند و اين نوع نام گذاري مقبوليت بيشتري دارد .

https://arkacool.com/

مراحل شكايت كارگر و كارفرما نزد وكيل كارفرما

۹ بازديد

همانطوري كه بيان كرديم وكيل كارفرما بايد شرايط خاص و ويژه اي داشته باشد تا بتواند وكالت كارگر و كارفرما را بر عهده بگيرد. اگر وكيلي داراي چنين شرايطي نباشد نبايد وكالت خود را شروع كند. وكيل كارفرما با داشتن شرايطي كه در بالا ذكر شد مي تواند فعاليت هاي حقوقي خود را شروع كند و مشكلات بين كارگر و كارفرما را حل نمايد. حال اگر شما مي خواهيد مشكلات خود را به وكيل كارفرما بگوييد بايد مراحلي را طي كنيد كه در ادامه اين مراحل را بيان مي كنيم.

اصولا در مشكلاتي كه بين كارگر و كارفرما به وجود مي آيد اين كارگر است كه رضايت ندارد و مي خواهد شكايت كند، به همين دليل اولين فردي كه براي شكايت نزد وكيل اداره كار مي رود كارگر مي باشد. به همين دليل در ابتدا شكايت كارگر از كارفرما را بيان مي كنيم.

  1. اگر بين كارگر و كارفرما اختلافي به وجود آيد و اين اختلافات شامل اخراج بدون دليل، عدم پرداخت نمودن مزايا و حقوق و … باشد، كارگر مي تواند در ابتدا مشكل خود را با سازش مستقيم ميان خود و كارفرما حل كند. اگر مشكل وي از اين طريق حل نشد بايد به انجمن صنفي كارگران و يا نماينده كارگران و كارفرمايان كه در اداره كار مي باشد براي طرح دعوا مراجعه كند.
  2. بعد از آن بايد كارگر درخواست خود را حداكثر در دو صفحه بنويسد و آن را ثبت نمايد. بيشتر كارگراني كه با اين دسته از قوانين آشنايي ندارند اقدامات خود را به وكيل كارفرما واگذار مي كنند تا به جاي آنها اقدام به طرح دعوا نمايد. دقت داشته باشيد كه اگر مي خواهيد وكيل كارفرما براي طرح دعواي خود انتخاب كنيد بايد توانا باشد و تمامي شرايطي را كه در بالا بيان كرديم را داشته باشد.
  3. بعد از اينكه شما وكيل كارفرما را انتخاب كرديد بايد به دفاتر اسناد رسمي برويد و وكالت طرح دعواي خود را به وي واگذار كنيد.
  4. بعد از آن ديگر تمامي اقدامات شما را وكيل كارفرما انجام مي دهد و از آنجايي كه وي در عملكردهاي خود بسيار توانا مي باشد به خوبي مي تواند سرعت كارهاي شما را بالا ببرد.
  5. بعد از طرح شكايت و رسيدگي آن توسط ديوان عدالت از كارگر و كارفرما مي خواهند كه به اداره كار رفته و مشكلات خود را بيان كنند. وكيل كارفرما يكي از افرادي مي باشد كه به خوبي مي تواند مشكلات بين كارگر و كارفرما را كنترل كند و به نفع آن فردي كه وكالت او را بر عهده گرفته است طرح دعوا را به پايان برساند. 

 

وكيل كارفرما

 

البته بايد دقت داشته باشيد كه تمامي كارگران و كارفرماياني كه براي طرح دعوا به دادگاه مراجعه مي كنند در برابر قانون برابر هستند و در برابر عملكردهاي آنها قانوني رفتار مي شود. اقدامات وكيل كارفرما در بين دعواي كارگر و كارفرما به اين منظور نمي باشد كه مي تواند حتما موفق شود، بلكه در صورتي مي تواند موكل خود را در طرح دعوا پيروز كند كه با قوانين كاري و اداره اي آشنايي كامل داشته باشد و با كمك آن قوانين و آيين هايي كه وجود دارد در پرونده خود موفق شود. بسيار ي از پرونده هاي موجود به دليل عدم آگاهي افراد از قوانين با مشكلات زيادي روبرو مي شوند و گاها تا مدت ها به طول مي انجامد. اما داشتن يك وكيل كار بلد به شما اين امكان را مي دهد تا در مدت كوتاهي از طريق اطلاع از قوانين پرونده خود را مختومه كنيد.  ما در موسسه طنين عدالت در كنار شما هستيم تا مجرب ترين وكلا را براي حل و فصل پرونده هاي موجود در اختيار شما قرار دهيم . 

http://taninedalat.org/

دستگاه آب مقطر ساز صنعتي

۴ بازديد

تقطير چيست؟

تقطير يك فرآيند سنتي تصفيه آب است كه ناخالصي ها را با استفاده از گرما از بين مي برد. دستگاه آب مقطر ساز صنعتي با توليد آب مقطر آب خالص توليد مي كند. اين روش اثبات شده يك روش بسيار مؤثر و قابل اطمينان براي تصفيه آب است و 99.9٪ از آلودگي ها مانند باكتري ها ، ويروس ها ، فلزات سنگين و مواد معدني را از بين مي برد.

دستگاه آب مقطر ساز صنعتي چگونه كار مي كنند؟

آب خوراك تا زماني كه تبخير شود گرم مي شود و آلودگي ها (داراي نقاط جوش بالاتر) به عنوان باقي مانده باقي مي ماند. بخار وارد يك كشتي ديگر مي شود ، جايي كه آن را سرد كرده و به شكل مايع اصلي خود باز مي گردد. نتيجه اين است كه آب مقطر بسيار تصفيه شده است.

فوايد استفاده از دستگاه آب مقطر ساز صنعتي چيست؟

و بجز اثر بهينه ، دستگاه آب مقطر ساز صنعتي چندين مزيت ديگر را ارائه مي دهد:

  • قابليت اطمينان: دماي عملياتي بالا خطر آلودگي را كاهش داده و از آب به طور مداوم اطمينان حاصل مي كند
  • تطبيق پذيري: مي تواند انواع آب خوراك را درمان كند
  • عملكرد و نگهداري ساده: بدون موانع و غشاهاي فيزيكي

دستگاه آب مقطر ساز صنعتي براي چه مواردي استفاده مي شود؟

تقطير براي صنايع دارويي ، آرايشي و ساير صنايع كه به حجم زيادي از آب بسيار تميز نياز دارند ايده آل است. در صنعت داروسازي ، اين روش سنتي توليد سازگار با آب براي تزريق (WFI) براي استفاده در محصولاتي است كه مستقيماً وارد جريان خون مي شوند.

تقطيرها را مي توان با ساير فرآيندهاي درماني مانند اسمز معكوس (RO) ، الكترو ديونيزاسيون مداوم (CEDI) يا اولترافيلتراسيون ادغام كرد تا از تصفيه كامل آب اطمينان حاصل شود.

چه نوع دستگاه آب مقطر ساز صنعتي وجود دارد؟

دستگاه آب مقطر ساز صنعتي ما ، انواع مقطر زير را شامل مي شود:

تأثير چندگانه (MED): آب خوراك در دنباله اي از كشتي ها (“اثرات”) تبخير مي شود ، هر كدام در دماي پايين تر از آخرين
فشرده سازي بخار (VCD): آب خوراك با استفاده از بخار فشرده شده به عنوان منبع گرما تبخير مي شود
ژنراتور بخار تميز (CSG): براي استريليزه كردن تجهيزات و برنامه هاي ديگر ، آب خوراك به بخار خالص تبخير مي شود

چگونه مي توانيد از دستگاه آب مقطر ساز صنعتي خود نهايت استفاده را ببريد؟

شما مي توانيد دستگاه آب مقطر ساز صنعتي خود را از طريق طيف كاملي از خدمات فناوري آب بهينه كنيد. از نظارت ديجيتالي AQUAVISTA to گرفته تا پشتيباني از تعمير و نگهداري ، بسته هاي ما به فناوري شما كمك مي كنند تا بهتر و طولاني تر عمل كند – در وقت ، هزينه و دردسر شما صرفه جويي مي كند.

آيا مي خواهيد در مورد تقطير آب صنعتي و اينكه چگونه مي تواند به نفع تجارت شما باشد ، اطلاعات بيشتري كسب كنيد؟ به محصولات و مطالعات موردي ما نگاهي بيندازيد.

http://alborzabcotavan.ir/

مدت زمان انجام طلاق توافقي

۴ بازديد

 طلاق ايقاعي است تشريفاتي و ثبت آن در دفتر طلاق بدون اذن دادگاه مقدور نبوده و زوج يا زوجه و حتي زوجين با يكديگر نمي توانند جهت اجرا و ثبت صيغه طلاق بدون مراجعه به دادگاه و اخذ گواهي عدم امكان سازش و يا دادنامه  به دفاتر ثبت طلاق مراجعه نمايند . مطابق با ماده ۲۴ قانون حمايت از خانواده مصوب ۱۳۹۱/۱۲/۱ «ثبت طلاق و ساير موارد انحلال نكاح و نيز اعلام بطلان نكاح يا طلاق در دفاتر رسمي ازدواج و طلاق حسب مورد پس از صدور گواهي عدم امكان سازش يا حكم مربوط از سوي دادگاه مجاز است » و به شرح ماده ۵۶ قانون مذكور «هر سردفتر رسمي كه بدون اخذ گواهي موضوع مواد (۲۳) و (۳۱) اين قانون يا بدون اخذ اجازه ‌ نامه مذكور در ماده (۱۰۶۰) قانون مدني يا حكم صادرشده درمورد تجويز ازدواج مجدد يا برخلاف مقررات ماده (۱۰۴۱) قانون مدني به ثبت ازدواج اقدام كند يا بدون حكم دادگاه يا گواهي عدم امكان سازش يا گواهي موضوع ماده (۴۰) اين قانون يا حكم تنفيذ راجع به احكام خارجي به ثبت هريك از موجبات انحلال نكاح يا اعلام بطلان نكاح يا طلاق مبادرت كند، به محروميت درجه چهار موضوع قانون مجازات اسلامي از اشتغال به سردفتري محكوم مي‌شود»

حال سئوال اين است كه از زمان ثبت دادخواست در اين دفاتر (اولين مرحله) چه مدت زماني تا آخرين مرحله يعني اخذ سند طلاق زمان لازم است .
در جواب بايد گفت كه اين زمان بستگي به عوامل متعددي از جمله رويه شعبه رسيدگي كننده به موضوع و حجم تراكم پرونده هاي تحت رسيدگي در شعبه مربوطه و چگونگي طي مراحل انجام اين پروسه و همچنين نوع طلاق مشخص شده در گواهي عدم امكان سازش و قطعي بودن يا نبودن دادنامه دارد. در مواردي كه زوجه با استفاده از وكالتنامه محضري و با تعيين وكيل دادگستري مع الواسطه براي همسر خويش جهت انجام طلاق اقدام مي نمايد اگر اسقاط حق تجديدنظر خواهي و فرجامخواهي در وكالتنامه قيد نگرديده باشد، زوجه و به طريق اولي وكيل مستقيم وي (وكيل مع الواسطه زوج)، توانايي اسقاط اين حق را دارا نبوده و اجراي صيغه طلاق منوط به سپري شدن مواعد اعتراض مي باشد. ( بيست روز مهلت تجديدنظرخواهي و بيست روز مهلت فرجام خواهي، با احتساب تاريخ ابلاغ و اجرا جمعاً چهل و چهار روز )
از تاريخ مراجعه به دفتر خدمات الكترونيك حداقل سه روز كاري زمان لازم است تا دادخواست به مرجع صالح ارسال گردد و پس از آن براي طرفين پيامك ارسال مي گردد و شماره پرونده و شعبه رسيدگي كننده در اين پيامك مشخص گرديده است و در غير اينصورت زوجين يا وكلاي آنها مي توانند به واحد رايانه مستقر در مجتمع قضايي صلاحيت دار مراجعه نموده و جوياي ارجاع پرونده خويش شوند. پس از اطلاع از مورد مذكور به شعبه مربوطه مراجعه نموده و درخواست تكميل پرونده را نموده و پس از انجام داوري و مشاوره و احذ گواهي عدم بارداري، دفتر دادگاه زمان رسيدگي را اعلام مي دارد. در برخي از شعبات دادگاه خانواده (با توجه به رويه و يا حجم تراكم پرونده هاي مطروحه و اوقات دادگاه) در همان روز جلسه رسيدگي برگزار و در همان روز نيز گواهي عدم امكان سازش صادر و طرفين ابلاغ مي گردد و پس از اسقاط حق تجديدنظرخواهي و فرجام خواهي و قطعي شدن دادنامه و در صورت رجعي نبودن طلاق، اجراي صيغه طلاق و اخذ سند طلاق توافقي از دفاتر طلاق امكانپذير مي باشد. در برخي از شعبات جلسه رسيدگي در همان روز برگزار مي گردد ولي صدور و تايپ گواهي عدم امكان سازش مستلزم گذشت مدت زماني مي باشد كه توسط منشي يا دفتر دادگاه اعلام مي گردد. اين زمان ممكن است يك روز و يا يك هفته  و … باشد . در برخي از شعبات بستگي به رويه و يا حجم كار شعبه جلسه رسيدگي در همان روز برگزار نمي گردد و تاريخ مراجعه بعدي به طرفين اعلام مي شود و پس از مراجعه و تشكيل جلسه مطابق با موارد فوق الذكر امكان دارد گواهي عدم امكان سازش در همان روز صادر و ابلاغ گردد و امكان دارد صدور آن موكول به روز و تاريخ ديگري گردد. لازم به ذكر است در برخي از مجتمع هاي قضايي جهت انجام مشاوره، واحد مشاوره اقدام به تعيين وقت نموده و زمان مشاوره نيز موكول به روز ديگري مي گردد. 

با توجه به موارد فوق الذكر و نظر به آنچه در رويه قضائي ملاحظه گرديده، زمان انجام طلاق توافقي از چهار روز الي … متغير است ولي ميانگيني كه مي توان براي انجام اين امر در نظر گرفت حدود يك هفته الي ده روز مي باشد.

لازم به ذكر است كه از نيمه دوم سال ۹۵ ملاحظه گرديده است كه برخي از شعب دادگاه خانواده پس از ارجاع، اقدام به تعيين نوبت رسيدگي بيش از يكماه مي نمايند. بنابراين اگر براي انجام طلاق توافقي زمان كافي در اختيار نداريد حتماً قبل از اقدام به وكيل متخصص در دعاوي خانوادگي و آگاه از رويه قضايي، مراجعه نمائيد.

https://palizlaw.ir/

طراحي سايت حرفه اي

۴ بازديد

در واقع دنياي مجازي را بايد همانند دنيا واقعي در نظر گرفت كه افراد از طريق وبسايت هاي گونان مانند سايت فروشگاهي ، سايت خبري ، سايت آگهي، سايت املاك ، وب سايت پزشكي و … نيازهاي خود را برطرف مي كنند و از طريق شبكه هاي اجتماعي با دوستان و نزديكان خود ارتباط برقرار مي كنند.
پس مشاهده مي كنيد كه زندگي در دنياي مجازي مانند دنياي واقعي جريان دارد و شما نيز بايد با انواع طراحي سايت، طراحي سايت شركتي ، طراحي وبسايت فروشگاهي ، طراحي وبسايت آگهي و يا هر نوع كسب و كاري در دنياي مجازي حضور داشته باشيد.
براي جلب مخاطب اين روزها بايد در هر لحظه و مكاني در دسترس بود و در عين حال بتوان اطمينان مخاطب را جلب كرد و در نهايت او را مجاب كنيد كه از ميان رقبا شما را انتخاب كند. رسيدن به اين هدف با داشتن يك سايت كارآمد و استاندارد و زيبا محقق خواهد شد.
تيم طراحي سايت تارينوتك با آميختن هنر و فناوري روز دنيا شعبه اي شايسته براي شما در فضاي مجازي خلق خواهد كرد.

طراحي سايت وردپرس

طراحي سايت وردپرس يكي از زمينه هاي فعاليت شركت تارينوتك مي باشد. براي طراحي سايت اسكريپت هاي مديريت محتواي زيادي وجود دارد. در حال حاظر يعني سال 2020 ميلادي وردپرس يكي از پرطرفدارترين اسكريپت هاي مديريت محتوا مي باشد به نحوي كه 30درصد از سايت هاي موجود در دنيا از وردپرس كمك گرفته اند. وردپرس ابتدا در سال 2003 توسط مت چارلز مولنوگ اهل تگزاس پايه گذاري شد و در ابتدا هدف ارائه سيستمي براي مديريت و ساخت وبلاگ بود و در ادامه با گسترش و توسعه اي كه يافت براي طراحي سايت فروشگاهي ، طراحي سايت خبري ، طراحي سايت پزشكي ، طراحي سايت شركتي و … استفاده ميشود و تا كنون بيش از 80 ميليون وبسايت در دنيا با طراحي سايت وردپرسي پياده سازي شده اند. زبان برنامه نويسي وردپرس PHP است و اصطلاحا اسكريپت متن باز محسوب مي شود و به همين دليل قابليت توسعه و انعطاف بالايي براي توليد و طراحي وبسايت هاي مختلف را دارد. همچنين براي وردپرس به علت متن باز بودن ميتوان پلاگين و يا افزونه هاي مختلف را با توجه به نياز پروژه برناميه نويسي نمود و به سايت وردپرسي اضافه كرد. طراحي سايت وردپرس هيچ محدوديتي در امكانات و ساختار ندارد و تنها به تصورات طراحان و مديران پروژه بستگي دارد كه چه اثري را با وردپرس خلق كنند.
 

طراحي سايت اختصاصي

طراحي سايت اختصاصي را با تارينوتك تجربه كنيد. براي پياده سازي پروژه طراحي سايت ، روش ها و زبان هاي برنامه نويسي مختلفي وجود دارد. يكي از اصولي ترين و پايه اي ترين روش ها اين است كه شما از طراحي سايت اختصاصي استفاده كنيد. به زبان ساده تر شما سايت خود را از صفر پياده سازي مي كنيد. طراحي رابط كاربري ، طراحي گرافيكي ، برنامه نويسي قالب و كدنويسي هسته سايت بدون استفاده از هيچ سيستم آماده اي و كاملا اختصاصي براي وب سايت شما پياده سازي خواهد شد. با طراحي سايت اختصاصي شما صاحب سايتي خواهيد بود كه هيچ نمونه مشابهي نخواهد داشت و فقط براي كسب و كار شما و متناسب با نيازهاي شما طراحي شده است و هيچگونه بخش يا كدهاي اضافه اي نخواهد داشت. شما ممكن است ايده هاي جديدي داشته باشيد و يا به دنبال وب سايتي باشيد كه از هر نظر بي نظير باشد بنابراين تصميم نهايي شما بايد طراحي سايت اختصاصي باشد تا به به هدف خود برسيد.
ازين رو اين سبك از طراحي سايت براي آن دسته از افرادي مناسبتر است كه ايده اي نو براي وبسايت خود دارند و يا بحث شخصي سازي و توسعه در پروژه آن ها اهميت فراواني دارد. براي مثال يكي از گزينه هاي مناسب براي استارت اپ ها استفاده از طراحي سايت اختصاصي است چرا كه معمولا استارت اپ ها داراي ايده هايي نو براي كار خود هستند و اين ايده بصورت ماژول هاي پيش ساخته وجود ندارد و همچنين آنها مدام درحال توسعه و تغيير در وبسايت خود هستند بنابراين بايد دستشان براي اعمال اين تغييرات كاملا باز باشد.
جهت سفارش طراحي سايت و سئو با تارينوتك با شماره تماس 02177998061 تماس حاصل فرماييد.

https://tarinotech.com

چگونه از تركيدگي لوله ها پيشگيري كنيم

۴ بازديد

اثرات لوله تركيده شده ممكن است شما را خيلي ناراحت كند و همچنين در صورت بالا بودن شدت آن مي تواند مخرب باشند. يك لوله تركيده در سيستم اصلي مي تواند موجب خسارت به ديوارها ، سقف ، نماي ساختمان و حتي وسايل شما شود.

بهترين راه براي بالا بردن عمر سيستم لوله كشي و جلوگيري از خطر تركيدگي و شكستن لوله اين است كه ما در همان ايتداي كار و زمان لوله كشي از يك استادكار ماهر استفاده كنيم تا تمام لوله ها در جاي مناسب،كاملا محاسبه شده و ايمني ساخته شود.

از حلال ها و لوله بازكن خانگي براي لوله هاي فاضلاب كمتر استفاده كنيد

همچنين مي‌توانيم تا جايي كه برايمان ممكن است مخازن آب سرد را با عايق بندي كنيم،لوله هايي كه در معرض هواي خيلي سرد و يا خيلي گرم هست را عايق بندي كنيم و يا همان طور كه مطرح شد لوله هاي قديمي كه احتمال پوسيدگي آنها مي رود را تعويض نماييم.

به هر حال شكستن لوله و نشتي آب به طور كامل قابل جلوگيري نيست. اما نگران اين اتفاق نيز نباشيد. متخصصين تشخيص تركيدگي لوله آماده پيداكردن و رفع ايرادات هستند.

در بعضي موارد ديده شده كه شركت هاي تخليه چاه و لوله بازكني با استفاده نادرست و ناشيانه از از دستگاه هاي خود مثل فنر لوله بازكنيباعث ايجاد شكستگي در نواحي ديگر سيستم لوله كشي فاضلاب شده اند.

پيدا كردن محل تركيدگي لوله

تشخيص تركيدگي لوله در مواردي مي تواند بسيار ساده باشد اگر كه نشت آب خود را در جايي نمايان كند ولي در عين حال مي تواند بسيار گول زننده باشد چون آب مي تواند راه خود را در هرجايي نشان دهد و ممكن است شما به دنبال پيداكردن محل نشت آب خرابي هاي بسياري را به وجود بياوريد. بهترين راه ممكن تشخصي تركيدگي لوله با دستگاه است.

در گذشته تشخيص علت نم و رطوبت به وسيله مشاهده و حتي گوش دادن انجام مي شد ولي با پيشرفت تكنولوژي و با كمك دستگاه هاي جديد مي‌توان در كمترين زمان ممكن محل نشتي آب را به درستي و دقيق تشخيص داد.

اين راه هاي جديد در ظاهر شايد گران قيمت باشند ولي مي‌توانند از نظر اقتصادي از راه هاي قديم به صرفه تر هستند چون عمليات تخريب را به ميزان قابل توجهي پايين مي آورند. زيرا كه در آنها نياز به شكاف در منطقه وسيعي از ديوار يا كف خانه نيست.

اين دستگاه ها دقت و حساست بالايي دارند و مي توانند با احتمال خطاي كم محل نشتي آب را تشخيص داده و براي رفع آن، نقطه دقيق نشتي را مشخص كنند . دستگاه هاي صوتي، كه به آنها دستگاه هاي مافوق صوت نشتي ياب نيز مي گويند، توسط متخصصان تاسيسات به كار گرفته مي شوند تا محل تركيدگي لوله و نشت آب به خوبي مشخص شود.

با كمك اين دستگاه تشخيص تركيدگي لوله ، پيدا كردن محل نشتي و يا محل دقيق شكستگي لوله ساده تر شده است و سريعتر مي توان از آسيب هاي بعدي جلوگيري كرد. پس ما به شما پيشنهاد مي كنيم كه اگر در جايي سيستم لوله كشي شما دچار تركيدگي شد حتما با متخصصان تشخيص تركيدگي لوله و لوله بازكني تماس بگيريد و از آن ها بخواهيد كه در خانه شما حاضر شوند و صد البته كه از آنها بخواهيد با تجهيزات كامل در آنجا حاضر شوند.

تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه

يكي از مشكلات رايج در ساختمان تركيدگي لوله و ايجاد نم و رطوبت در سقف و ديوار ها مي باشد. در اين راستا مي باست به صورت اصولي و با استفاده از روش هاي دقيق محل دقيق تركيدگي و يا نشتي لوله ها تشخيص داده شود. تشخيص تركيدگي لوله اگر تنها با تكيه بر تجربه و وسايل قديمي انجام شود ميتواند باعث هزينه هاي اضافي و صرف زمان زياد براي تشخيص تركيدگي لوله شود. گروه اسما تشخيص با  استفاده از دستگاه هاي به روز آمريكايي اقدام به تشخيص محل تركيدگي لوله در كمترين زمان ممكن و بدون هيچ گونه خطايي مي كند تا آسودگي خيال و راحتي را براي شما عزيزان به ارمغان بياورد.

 

پرسنل و تكنسين هاي اسما تشخيص آموزش هاي تخصصي جهت كار با دستگاه هاي به روز دنيا جهت تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه را ديده اند تا بتوانند اطمينان شما عزيزان را بدست بياورند و هرگونه نم و رطوبت ، نشتي و تركيدگي لوله را تشخيص بدهند و آن را به صورت 100 درصدي و مادام العمر با ضمانت برطرف نمايند. نحوه كار دستگاه هاي شناسايي و تشخيص تركيدگي لوله به اين صورت است كه امواج صوتي ناشي از خروج آب از لوله را دريافت ميكنند و از اين طريق محل دقيق آن را شناسايي ميكنند علاوه بر محل دقيق قادر به تشخيص ميزان و عمق تركيدگي لوله نيز هستند در نتيجه سرعت كار افزايش و دقت انجام بالا مي رود.

http://asmatashkhis.com/تشخيص-تركيدگي-لوله/

آموزش متلب، گام به گام، صفر تا صد! (قسمت اول)

۵ بازديد

هدف اصلي ما در گروه توسعه فناوري مهندسي (ديتك) آموزش به صورت كاربردي هست نه فقط اينكه وقت شما گرفته بشه و تهش هم هيچي به هيچي :). براي اينكه يك آموزش مثل آموزش متلب رو بشه خوب ياد گرفت بايد پايه و گام به گام جلو رفت.

حالا مخاطب هاي اين دوره كيا هستن و چه كسايي مي تونن از اين دوره استفاده كنند؟ اگه بخوام به صورت خلاصه خدمتتون عرض كنم هركسي كه به متلب نياز داشته باشه يا بخواد براي تكميل كردن رزومه اش يه زبون برنامه نويسي هم اضافه كنه، اين دوره خيلي مي تونه براش مفيد باشه.

در اين دوره ما به معني واقعي سعي كرديم از صفر متلب رو آموزش بديم و شما رو براي دوره هاي حرفه اي تر بعدي آماده كنيم. اميدوارم اين دوره بتونه كمكي به مسيرتون بكنه.

هميشه شروع كار خيلي مهمه! تو اين همه آموزش رنگارنگ كه تو وب هست و كتاباي قطور مختلف خيلي ميتونه سر در گم تون كنه. پس خيلي مهمه شروع قوي و درستي داشته باشيد تا بتونيد تا آخر مسير پيش بريد????

۱متلب از كجا اومده؟؟

متلب يك زبان برنامه‌نويسي است كه توسط MathWorks توسعه داده شده است. به عنوان يك زبان برنامه‌نويسي ماتريسي آغاز شد كه يك زبان برنامه‌نويسي  ساده است. مثال هايي كه در ابتدا در آموزش آورده مي شه سعي ميشه از آسون ترين مثال ها باشه كه آموزش ساده تر و كاربردي تر بكنه.

 

اين برنامه آموزشي طوري تهيه شده كه تمام افراد بتوانند از آن استفاده كنند و متلب را به صورت پيشرفته درك كنند. پس از اتمام اين برنامه آموزشي خودتون را در سطحي مي بينيد كه خيلي راحت خودتون رو به سطح بعدي ببريد و سريعتر پيشرفت كنيد. البته براي آموزش متلب كلاس هاي حضوري هم برگزار مي كنيم كه خلاصه و فشره همين نكاتي هست كه به صورت رايگان در اختيار شما قرار ميديم.

۲پيش نيازها

ما فرض مي‌كنيم كه شما دانش كمي از برنامه‌نويسي كامپيوتر داريد و تا حدودي مفاهيمي مانند متغيرها، ثوابت و غيره را درك مي‌كنيد. اگر برنامه‌نويسي در هر زبان برنامه‌نويسي سطح بالا مانند C، C + + يا جاوا انجام داديد، آن وقت آموزش متلب مثل آب خوردن ميمونه براتون.

۳قدرت محاسباتي رياضي متلب

متلب در هر جنبه از رياضيات محاسباتي استفاده مي‌شه. شكل‌هاي زير برخي محاسبات رياضي رايج هستند كه معمولا در آن از آن‌ها استفاده مي‌شود.

  • برخورد با Matrices و Arrays
  • گرافيك و گرافيك سه‌بعدي
  • جبر خطي
  • معادلات جبري
  • توابع غير خطي
  • آمار
  • آناليز داده
  • معادلات ديفرانسيل
  • محاسبات عددي
  • يكپارچگي
  • منحني نصب
  • ديگر توابع ويژه

۴ويژگي هاي اصلي متلب براي آموزش متلب

اين يك زبان سطح بالا براي محاسبات عددي، تصويرسازي و توسعه كاربرد است. همچنين يك محيط تعاملي براي اكتشاف، طراحي و حل مساله فراهم مي‌كند. كتابخانه وسيعي از توابع رياضي براي جبر خطي، آمار، آناليز فوريه، پالايش، بهينه‌سازي عددي و حل معادلات ديفرانسيل معمولي فراهم مي‌كند. اين سيستم گرافيكي براي تصويرسازي داده‌ها و ابزارها براي ايجاد نمودارهاي سفارشي فراهم مي‌كند. رابط برنامه‌نويسي متلب به ابزارهاي توسعه براي بهبود قابليت نگهداري كيفيت و به حداكثر رساندن عملكرد كمك مي‌كند. همچنين ابزارهايي براي ايجاد برنامه‌هاي كاربردي با رابط‌هاي گرافيكي سفارشي فراهم مي‌كند. اين مدل براي يكپارچه‌سازي الگوريتم هاي متلب براساس كاربردها و زبان‌هاي خارجي مثل C، جاوا، عمل مي‌كند.

۵مصارف متلب

متلب به عنوان يك ابزار محاسباتي در علوم و مهندسي مورد استفاده قرار مي‌گيره كه زمينه‌هاي فيزيك، شيمي، رياضي و همه رشته‌هاي مهندسي را در بر داره پس در طيف وسيعي از كاربردها مورد استفاده قرار مي‌گيرد مثل پردازش سيگنال و ارتباطات، پردازش تصوير و ويديو، سيستم‌هاي كنترل، آزمون و اندازه‌گيري و….